tirsdag den 12. juni 2012

Eksamenstid og havetid

Godwin og Esther på trampolinen
Det er ikke blevet til så meget have-tid på det seneste. Dels har jeg været sende på beskæftigelseskursus og dels har jeg læst til eksamen. Nu er kurset snart slut og i dag var jeg til eksamen. Det betyder at jeg snart igen kan få tid til alt det grønne, som ustandselig pibler frem. I weekenden fik jeg dog lige tid til at flytte kampostkassen på plads og til at male den sidste stump af facaden på huset. Det begynder da at ligne noget. I næste uge vil jeg male resten. Det føles altid godt at afslutte nogle af alle projekterne. Jeg håber på godt male-vejr.

Jeg har læst psykologi på meritlæreruddannelsen, så jeg kan få papir på at jeg er en rigtig lærer. I dag kunne jeg slutte skoleåret af med et 12-tal. Så kan man da ikke ønske sig meget mere. Jeg er meget glad og glæder mig til lidt ferie fra bøgerne inden jeg tager de sidste par fag til næste år. Derefter får jeg papir på at jeg kan det, som jeg har levet af i mange år. Det skal blive rigtig godt.
Published with Blogger-droid v2.0.2

1 kommentar:

  1. Tillykke med veloverstået eksamen og et flot 12 tal, bedre kan det jo ikke gøres, og skønt at det nu er overstået.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...