lørdag den 22. oktober 2011

Efterår i Have nr. 1

Esther i sand-køkkenet
Det nye tørrestativ
Til trods for årstiden har vi stadig rigtig gode ude-dage. Vejret i dag er smukt og klart, og endelig har jeg fundet er tørrestativ til haven, som passede til min pengepung. Nu hygger Esther sig i sandkøkkenet og tøjet tørre i vinden. Der er stadig flere haveprojekter på tegnebrættet, men det blev altså ikke i denne ferie. Tiden gik med familiehygge, indedørs projekter, studie, fugletæmning og desværre også en enkelt sygedag.

I næste uge skal jeg for alvor til at være ledig, og havde faktiske set frem til at bruge en del af tiden i haven. Desværre er jeg blevet sendt på kursus, så jeg kan lærer at skrive ansøgninger og kommunen kan forvisse sig om at jeg er klar til at komme i job. Måske kunne de have nøjedes med at tale med min tidligere arbejdsgiver (Sorø Kommune). Det var bare en tanke. Jeg har dog bestemt mig til at gå til kurset med oprejst pande, og så må haven altså vente til fredag, hvor der ikke er undervisning. 

Tanken er at der skal bygges havelåger til begge haver. Især trænger haven her hjemme til en låge. Lige nu fungerer en stump hundehegn som afskærmning for løbske rollinger og trillende bolde.

Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Synd du ikke nåede projekterne, håber du når det fredag.
    Ærgerligt med det kursus, men det er vidst ret obligatorisk nu om stunder, desværre.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...