lørdag den 16. oktober 2010

Kløvermark og blomsterløg


Der var rimfrost i kløvermarken, da vi i morges ankom til kolonihaven. Vi er der ikke helt så ofte, som jeg kunne ønske mig, men idag er vejret perfekt, og jeg er endelig ved at være rask igen. Derfor drog vi afsted fra morgenstunden. Dagens hovedopgave var at få styr på de tulipanløg, som længe har ligget klar i drivhuset. Nu er der lagt en række af imponerende flotte løg langs med drivhuser. Jeg er meget spændt på at se resultatet til foråret.

Jeg gikogså igang med at klippe i æbletræerne, selv om det ikke er så let, når der stadig eer frugt på. I stedet slog jeg mig på morgenfruerne, som trænger til at blive fjernet. De var flotte længe, men nu er de bare ranglede og rodede at se på. Jeg skal ikke have helt så mange af dem til næste år.

Vi drak en vand med Jane og Jeppe inden vi stak (snot)næsen hjemad til lidt frokost. Næsten spild af skøn dag at være inde. Måske tager vi ud igen.
Published with Blogger-droid v1.6.3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...