søndag den 10. oktober 2010

Nu kan haven snart ikke mere

De fleste blomster er visnet, og der er ikke meget at plukke af mere. Alligevel lykkedes det mig at samle et par buketter til bordet til min fødselsdag. Blandt andet har min nyplantede rose, hr. Morten Korch, produceret en imponerende og meget velduftende blomst. De stormfældede solsikker producerede ikke en eneste blomst, da de stadig stod op, men nu, hvor de ligger ned, blomstrer de. Ikke de store imponerende blomster, men alligevel.

Jeg flytter stadig rundt på stauder, i et forsøg på at få lidt orden i det virvar, som jeg skabte, da jeg byggede drivhuset. Jeg skulle gerne have alle stauderne ud af køkkenhaven, og det holder lidt hårdt. Jeg ender nok med at skrotte en del af dem. Lidt trist, men når nu der ikke er plads til dem. Måske kan jeg finde en aftager, så de ikke går helt til spilde.

Til min fødselsdag fik jeg 3 fine små havefigurer. Nu pryder de kolonihaven, men man skal se god efter, for at få øje på dem. Kom selv forbi og find dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...