fredag den 17. maj 2013

Gevinst fra Drømmegaven

Forleden erfarede jeg, at jeg har vundet Drømmehavens giveaway; et skønt tørklæde fra Ib Laursen. Jeg går næsten altid med tørklæde, så jeg blev selvfølgelig begejstret over mit store held. Her til morgen tømte jeg postkassen, og blandt et ordenligt vred lokalaviser lå dette brev.

Brev fra Drømmegaven
Det var da heldigt at jeg ikke havde vundet noget skrøbeligt, for brevet var i den grad mishandlet af posten. Den fine indpakning og kortet inde i brevet havde da også fået en hård medfart, men det betyder intet, for tørklædet er bare så fint.

Tørklæde fra Ib Laursen
Jeg har allerede gået med tørklædet det meste af dagen, og jeg kan mærke, at det blive en af favoritterne. Det er let og luftigt, og stort nok til at lune godt om halsen. Selvfølgelig har dagen ikke været den store tørklæde-dag, med temperature op imod 25 grader, men alligevel...

Tusind tak for den fine gave! Jeg er rigtig glad for tørklædet, og glæder mig til at fortælle alle om hvordan jeg har fået det.

Og til alle jer, som tvivler på at man faktisk kan vinde noget i en giveaway, vil jeg bare sige, at det kan man altså godt, så det gælder bare om at være med næste gang nogen sætter noget fint på højkant.

1 kommentar:

  1. Hej Rikke
    Stort tillykke med gevinsten, jeg havde ellers håbet på at brevet med det lækre tørklæde skulle lande i min postkasse ;o)
    Jeg har vundet to zinkhjerter hos Havefolket sidste vinter, så tørklædet er dig vel undt ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...