lørdag den 18. august 2012

Tomathøst

Jeg har længe holdt skarpt øje med tomaterne i mit drivhus. De skulle gerne høstes på det helt rigtige tidspunkt, og det betyder for mange af mine ikke nødvendigvis når de er røde. De første kæmpetomater er nu klar, og jeg vristede forsigtigt denne frugt af planten i håb om at den er moden hele vejen igennem. Det er vist den største tomat jeg til dato har dyrket, og jeg må også indrømme at jeg er en smule stolt.

Orange tomat
 Normat holder jeg mig helt fra at skrive madopskrifter eller prale af mine køkkenfærdigheder i det hele taget. I dag vil jeg dog gøre en undtagelse og vise hvad jeg fik ud af min orange høst; en rigtig stor tomatsalat med friske løg, salt, peber og balsamico-glace. Slet ikke dårligt.

Tomatsalat.

1 kommentar:

  1. En smuk smuk tomat, den må du gerne være stolt af:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...