onsdag den 11. april 2012

Omplantning fra Pluggbox



Plantereol i drivhuset.
Tidligt på foråret købte jeg mig 2 stk. Pluggboxe. Jeg havde set dem i tv, og synes at de så rigtig fikse ud. Jeg har sået dem til med sommerblomster, og kunne med stor glæde konstatere at de spirede fint frem. Desværre stopper min begejstring der, for jeg har haft mere end almindeligt svært ved at holde den rigtige fugtighed i boxene. Enten er de tørret for meget ud, eller også er de blevet for våde om fusserne. På det seneste har kasserne stået i drivhuset, og det har resulteret i at jeg har mistet en del af mine småplanter, fordi de har haft det for vådt. Nu har jeg plantet resten ud i potter, og jeg håber at de kommer til at trives bedre sådan.

Jeg tror ikke at jeg har brugt kasserne rigtigt, og tager gerne imod gode råd og erfaringer fra andre, som har brugt dem.

PS. Du får lige den instruktions-video, som omtales herunder:

Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

  1. Jeg havde god brug af deres instruktionsvideo for jeg havde nemlig sat kassen helt ned i vandingsbakken - men lærte at det skulle man ikke gøre - http://www.youtube.com/watch?v=RKM76VyARHw

    SvarSlet
  2. Tak! Den vil jeg lige se på. Jeg havde sat kassen op i højeste gear, men et eller andet var ikke optimalt. Måske bliver jeg klogere af videoen. Godt tips.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...