tirsdag den 16. august 2011

Jubilæum og Sylt For En Sag

Esther passer boden i Have nr. 18 et øjeblik
I forbindelse med foreningens jubilæum i lørdags, satte jeg lidt fokus på Sylt For En Sag. En del af festligholdelsen var et par timers Åbent Hus og Haver. Jeg havde påtaget mig at sælge vores meget flotte jubilæumsskrift til interesserede gæster, og til formålet satte jeg en bod op i min indkørsel. Når man nu alligevel skal være der, og har en fin plads, så ville det da næsten være en skam ikke at reklamere lidt for sagen. Der kom godt nok ikke særlig mange gæster til arrangementet. Vejret var lidt vådt og gråt og Lions Club bød på et stort arrangement i Storgade. Derfor så kun ganske få gæster mit banner, så jeg lod det hænge et par dage til. I dag har jeg taget det ned, og jeg håber at kunne se et par nye deltagerer på www.syltforensag.blogspot.com.

Published with Blogger-droid v1.6.9

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...