søndag den 5. juni 2011

Dagens andet haveprojekt


Et stk. havegang luet. Et stk. bunke kreeret. Et stk.vabel erhvervet.

Det er godt at få has på ukrudtet på havegangen, men det er skidt hvis det sætter en ud af stand til at lue og hyppe resten af dagen. Jeg må se hvad et par havehandsker kan udrette og huske at bruge dem fra begyndelsen næste gang.

Esther keder sig vist lidt idag. Hun er hele tiden lige i hælene af mig, og jeg er bange for at hun får en med riven eller at jeg snubler over hende lig epludselig. Jeg håber at der snart kommer flere unger her ud, så hun har nogen at lege med.
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

  1. Ja, havehandsker er en god idé. Men du får da udrettet noget - her i varmen! Det er mere end jeg gør!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...