onsdag den 11. maj 2011

Flyttedag for stauder


For længe siden lovede jeg Kirsten en flok af mine stauder. Hun lovede at hente dem, når hendes mor og far kom til byen en dag. I dag kom de så alle 3 for at hente de stauder, som har stået på depot i min køkkenhave. Stauderne stod oprindeligt der, hvor jeg har bygget drivhuset, og blev flyttet i køkkenhaven sidste år, for at gøre plads. Nu har jeg plantet dem om, som jeg vil beholde, og Kirsten har hentet resten. Det blev alligevel til en hel del, da de først kom på traileren. Jeg glæder mig til at se dem i Kirstens have.

Nu skal jeg bare have gjort køkkenhaven klar til de bønner, som forhåbentlig snart kigger op af jorden i potterne i drivhuset.

Published with Blogger-droid v1.6.8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...