mandag den 25. april 2011

Sikke en have-påske



Ikke nok med at det har været formidabelt have-vejr, så har jeg også formidable naboer. Idag har Krølle fræset min køkkenhave, så jeg snart kan så og lægge de kartofler, som har ligget til forspiring. Jeg glæder mig til at komme rigtig igang med køkkenhaven.

Tulipanerne blomstre nu om kap med påskeliljer, perlehyacinter og andre forårsbebudere. Selv om jeg ikke bryder mig om at de står på række og geled, så kan jeg ikke helt komme uden om begejstringen over farvelægningen af haven.

Projekt labyrint skrider langsomt og sikkert frem. Jeg har nu plantet over halvdelen af hækplanterne, og vander flittigt, så de har de bedste betingelser for vækst. Jeg glæder mig sådan til at de begynder at springe ud.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...