tirsdag den 18. maj 2010

Hvor skønt...



Det var rigtig godt at være i haven idag. Jeg har fået en stak fliser til drivhuset fra Hanne i nr. 21. Desværre havde jeg ikke helt kræfter til at flytte dem selv. Så kom jeg i tanke om at Kevin er på barselsorlov, så jeg ringede til ham. Han kom og flyttede alle fliserne i et ruf. Hvor er det godt med gode venner. Tak for hjælpen Kevin. Jeg lover at invitere dig til rejsegilde med røde pølser og det hele, når taget er sat. Hanne har også arrangeret leverance af grus, så på tirsdag skulle jeg få et læs, så jeg kan komme videre med projektet.

Som det fremgår af billederne, spirer det lystigt i køkkenhaven. Man kan se små spæde planter, og det er virkelig en fornøjelse. De flyttede stauder trives også rigtig godt, og jeg har efterhånden luret de fleste. Til næste år skal de nok flyttes ud til mere blivende pladser.

Jeg har savet i træer og buske, og det lille træ ved rabarberne har nu fået selskab af en hel flok akelejer. Jeg har også sat lyng ved sommerfuglebusken. Der sker hele tiden lidt. Til sammen bliver det til en del.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...