fredag den 7. maj 2010

Hegn

Det kan være farligt at se have-tv. I denne omgang har jeg fået øje på en ny type hegn, som måske er noget for min lille have. Kastanjehegn er vist et fint alternativ til hvide Skagenshegn, som er lidt for fine efter min smag, men som jeg havde overvejet at sætte ind mod min nabo i nr. 19.

Jeg havde ellers tænkt mig at plante en hæk, men det har lidt for lange udsigter, og jeg bliver nok nød til at gøre noget mere kortsigtet, så Esther ikke stikker af og roder i de andres haver.

Og så var det at jeg så disse skønne hegn i et haveprogram. De er lidt dyre, men jeg synes at de er skønne, og tror at jeg vil skrive dem på min ønskeliste. De er tilpas rustikke uden at være for usle. Os så ser de jo fine ud med klatreplanter på. Endnu en fin idé.

1 kommentar:

  1. Hold da op, du får da udrettet noget ....

    Det er super med alle de link til havesider du har her på bloggen. Det er godt at se nye steder på nettet der kan bidrage til mit ringe kendskab til have-halløj.

    Jeg er ved at få plantet lidt i vores egen haven, og det skulle jo gerne passe lidt sammen, så det er godt med noget inspiration.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...