mandag den 19. april 2010

Skur make over

Idag har jeg vasket mit skur. Ja, jeg ved godt at det lyder helt fjollet, men det er nødvendigt for at kunne male det, og det trænger det virkelg til. Man føler sig lidt tåbelig, når man sidder og skurer sine gamle brædder, så jeg håber ikke at alt for mange så mig.

Jeg kan levende forestille mig hvad de ville tænke: "Hold da op! Det bliver da ikke bedre af at vaske det!" eller "Tror hun mon at der gemmer sig en perle inden under alger, støv og spindelvæv?" eller måske endda: "Man kan sandelig godt se at hun er ny til det her med haver. Hun bliver nok klogere!"

I virkeligheden er det rystende ligegyldigt hvad folk tænker, for jeg ved sådan nogenlunde hvad jeg gør og hvorfor. Når først skuret har skiftet farve fra støvet brun til kul sort, giver hele forestillingen nok mening, også for dem, som bare ser ind over hækken.

1 kommentar:

  1. Imponerende. Jeg falder nærmest bevidstløs om efter arbejde hver dag. Faldt i søvn, mens jeg hjalp Naia med matematik for en time siden!! Vi får 2 ekstra børn den kommende måned, så sig til når du vil have besøg på en helligdag

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...