mandag den 19. april 2010

Brokke-barn

Planen var egentlig at jeg ville være i haven det meste af dagen, men Esther havde en helt anden plan. Vi tog afsted tidligt, så hun kunne sove sin formiddagslur i barnevognen medens jeg ordnede have. Desværre er hun ikke ret god til at sove i barnevognen, så hun vågnede ret hurtigt igen. En lille time er slet ikke nok, og det påvirker hendes humør.

Jeg forsøgte at vaske skuret, så det er klar til en gang træbeskyttelse, men Esther ville ikke hygge sig selv, så hun blev hurtig utilfreds. Jeg forsøgte mig med lidt mad til hende, men det faldt ikke i god jord. Til sidst måtte jeg opgive og pakke sammen. Nu håber jeg at hun vil sove lidt, så vi kan komme afsted igen i eftermiddag. Vejret er jo perfekt til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...