torsdag den 29. december 2011

Praktisk Økologi


I forbindelse med research til et manuskript, som jeg for tiden skriver på, så jeg forleden nærmere på Landsforeningen Praktisk Økologi. Nu har jeg foræret mig selv et medlemskab, og glæder mig meget til at se hvad de har at byde på.

Foreningen har flere spændende hjemmesider, som bestemt er et besøg værd, hvis man interesserer sig for økologiske havebrug og livsstil. Blandt andet driver de siden Havenyt.dk, som jeg jævnligt har besøgt. De har også siden Havelyst.dk, hvor man kan oprette sin egen have og se på andres. Siden er kun for medlemmer, men man kan få lov at kigge ind som gæst, og jeg glæder mig rigtig meget til at få adgang til en masse spændende haver.

Hvis du allerede er medlem af Praktisk Økologi, vil jeg rigtig gerne høre om dine erfaringer med foreningen. Tak for hjælpen!

6 kommentarer:

  1. Jeg er ikke medlem men abonnerer på Havenyt.dk. Jeg læser troligt nyhedsbrevet hver uge og nyder alle de gode oplysninger og billeder, som brevet indeholder.

    God fornøjelse med dit medlemsskab :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder vel nok godt. Jeg ser frem til at høre mere fra dem. Tak for din melding!

    SvarSlet
  3. Hej Rikke
    Anne Marie i Lønbæk Planteskole har bedt mig skrive til dig, at hun har erfaring indenfor praktisk økologi, så hvis du vil sende en mail direkte til hende, vil hun gerne hjælpe. Hendes mail er anne.marie@loenbaek.dk
    Hun kan ikke selv kommentere på din blog, derfor hører du fra mig om dette emne, som jeg ingen erfaring har i :o)
    Lisbetn

    SvarSlet
  4. Hej Rikke
    Jeg er medlem, og er også aktiv på havelyst.dk
    Der er rigtig mange gode ting at hente, og det er et hyggeligt forum vi har. Der arrangeres også træf hvor vi blandet andet bytter frø og planter.
    Og så er der ikke grænser for den viden der er at hente, både på havenyt og på havelyst. Der er altid nogen der ved noget, eller i det mindste har et godt forslag. Så længe det altså er økologisk :-)
    mvh Randi

    SvarSlet
  5. Hej Rikke -

    jeg har været medlem siden LPØ blev oprettet for snart mange år siden og er også aktiv på både havenyt og havelyst.

    Hvis du skulle have mulighed for det, vil jeg anbefale dig at tage med på et af vores træf - det er superhyggeligt, og der er gang i plante- og frøbytteriet!

    Vi mødes næste gang d. 25. marts i Kyringe - det er jo ikke så langt væk :)

    mvh
    Anja

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...