søndag den 19. juni 2011

Tomater på hovedet, igen

Jeg har tidligere nævnt tomater på hovedet, og idag faldt jeg igen over de fine poser til denne dyrkningsform i NETTO. Sidst jeg så dem, modstod jeg fristelsen til at brænde lidt for mange penge af til formålet, men idag var de sat ned til 20 kr. og jeg købte et sæt. Nu er det jo ikke sæson for at plante nye tomater, så de kommer på lager til næste år, eller en anden god gang.

På nette fandt jeg jeg dette fine blogindlæg om helt det samme. Jeg var på jagt efter inspiration til indretning af små haver, og dette billede fangede min opmærksomher.


Med billedet fulgte en komplet opskrift på hængende tomat-dyrkning i aflagte plasticflasker. Det er lige til at gå til, og måske i virkeligheden lidt sjovere end poserne fra NETTO. Det er værd at læse hele artiklen, så du får lige linket her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...