søndag den 5. september 2010

Sikke en skøn havedag


Vejret har været pragtfuldt og selvskabet udsøgt. Kirsten har været på besøg i haven, og som altid gav hun en hånd med. Idag har vi fældet 3 træer, som tog lyset bag terressen. Nu er der i stedet plantet sommer- og høstanemoner. Jeg håber på en frodig vækst, så de med tiden kan fylde pladsen godt ud.

Med Kirstens hjælp fik jeg også høstet græskar. De er blevet rigtig flotte, og kunne sikkert blive større endnu, men jeg er bange for at der ville gå råd i dem, så de blev høstet. Nu pynter en flok af dem vores trappe her hjemme. De største er stadig i haven. Der var simpelthen ikke plads i bilen.

Heldigvis havde jeg ikke klippet alle jordbærplanterne ned, så vi kunne med lethed finde en stor pottefuld udløbere til Kirsten. God at kunne give lidt tilbage for al hendes hjælp.

Jeg håber at vejret holder i et par dage, så vi kan få flere skønne dage som denne i haven.
Published with Blogger-droid v1.5.8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...