onsdag den 7. juli 2010

Nær ved og næsten


Jeg havde faktisk håbet på at kunne melde at drivhuset står færdigt, men så let skulle det altså ikke være. Kirsten kom og hjalp mig med projektet idag. Det går ellers hurtigt med at sætte glas i, men det er godt at være flere om det, og rigtig hyggeligt. Jeg var så tæt på målet, men da jeg skulle tage hul på en ny silokone-tube for at sætte de sidste par ruder i, opdagede jeg at silikonen i tuben allerede var størknet, og slet ikke til at få ud. Heldigvis havde jeg et par ekstra tuber, men desværre viste det sig at de alle var ubrugelige. Æw, æw og 3 gange æw!

Imorgen tager jeg i byen og køber frisk silikone, og så får det drivhus de sidste glas. Det ser bare så godt ud allerede, så det bliver sikkert helt fantastisk, når det står færdigt. Vejrudsigten siger:"udsigt til byger", og det passer mig fint, får så vil jeg sidde i mit driverhus, og se regne tromme på taget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...