mandag den 5. juli 2010

Mere drivhus

Med fare for at bloggen bliver temmelig ensformig kommer her en statusrapport for drivhusbyggeriet. Igår hjalp Asger mig med at sætte de sidste glas i taget. Det var rigtig dejligt at komme så langt at jeg selv kan komme videre. Idag har jeg sat glas i den ene side af huset, og nu kan man efterhånden rigtig fornemme husets størrelse. Med lidt held kan jeg får Esther til at sove i haven, og så kan jeg sætte flere glas i i løbet af de næste par dage. 

Det er lidt af et puslespil at hitte ud af hvad der skal sidde hvor. Igår fandt Asger og jeg en håndfuld glas, som vi ikke lige kan finde plads til. Heldigvis kan Asger altid bruge lidt godt glas til sine vinduer hjemme, så hvis jeg ikke finder plads til dem i drivhuset, kommer de alligevel til anvendelse et sted. Han har i den grad fortjent dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...