tirsdag den 1. juni 2010

Så sker der noget


Årets første sommerdag blev brugt til at lægge de første fliser i drivhuset. Efter at have stampet gruset, rettet af og lagt de første fliser, var jeg ikke helt tilfreds med resultatet. Derfor røg de føste fliser op igen, og jeg rettede af en gang til. Denne gang lidt mere grundigt. Da jeg forsøgte at lægge fliserne igen, lå de bedre, selv om det jo ikke er professionel kvalitet. Jeg er godt tilfreds, og har nu lagt næsten halvdelen. Så vågnede Esther og jeg pakkede sammen. Hun er meget god til at afbryde mig, inden jeg forslæber mig...

Det er en god fornemmelse at komme videre med projektet, og jeg håber at jeg kan finde en god hjælper til at sætte drivhuset sammen senere på ugen. Nu skal der til at ske noget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...