onsdag den 21. april 2010

Skuret, nu i sort

Dagen bød ikke på ideelt have-vejr, men til trods for dårlige varsler, gik Kirsten og jeg alligevel i haven i et par timer. Kirsten gik i krig med skuret, som nu har skiftet farve fra brun til sort. Det pyntede virkelig, og nu mangler der bare en detalje, for en del af skuret er beklædt med plader, som får en omgang senere.

Selv tog jeg fat på jorden. En stor del af køkkenhaven er nu kultiveret og revet, og venter bare på varmen og så-vejr. Jeg fik også sat skik på flere stauder, og opdager stadig nye fine planter. Idag fik jeg for eksempel set nærmere på en pæon. Jeg er godt nok spændt på hvad der komme op rundt omkring. Det virker som om de stauder, som har fået nye pladser, klarer sig fint. Der er vækst i dem alle sammen, og med lidt held sætter de blomster allerede i sommer.

Dagen foto er af malermesteren i fuld gang med skuret.

1 kommentar:

  1. Der sker godt nok en hel del.
    Nu må jeg snart finde tid til at trille en tur med barnevognen og komme på kik.
    Måske når drivhuset engang dukker op.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...