mandag den 26. april 2010

Nye links

Når tiden ikke er til aktiviteter i haven, og jeg ikke er optaget af alt det andet, som en børnefamilie har brug for, går jeg på nettet. For tiden er det have-sider, som har min store interesse. Jeg læser fast forskellige have-blogs, og henter inspiration til min have, og måske også lidt til min blog. Jeg følger andres links, og kommer vidt omkring. På den måde er jeg faldet over en masse skønne sider, både professionelle og glade amatører.

Det er sjovt og spændende at se hvad andre har gjort ved deres have, store som små, og der er meget at hente og god information at få. Jeg viderebringer derfor de bedste links her på siden. Du finder dem i højre side. De er delt i to grupper: blogs og links.

  • Blogs er ofte private sider, som opdateres nogenlunde jævnligt. 
  • Links er til sider, som ikke nødvendigvis opdateres så tit. Ofte er der tale om mere professionelle sider med større artikler, videoklip og skønne billeder.


Rigtig god fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...