onsdag den 28. april 2010

Havehjælp


Igår var vejret fantastisk fint til havearbejde, og Randi fra min mødregruppe havde tilbudt at hjælpe til i haven. Jeg tror nok at hun gerne ville hjælpe med at samle drivhuset, og det får jeg sikkert også god brug for, men der er altså lige et par småting at gøre, inden jeg når dertil. Derfor gik hun frisk i krig med de tre buske, som står i vejen for projektet. Det lykkedes hende at få gravet de to af dem op. Rigtig godt gået. Tak for hjælpen. Det viste sig at den meget rustne og usselt udseende økse, som var i skuret, faktisk var helt ok til at hugge rødder over med. Måske skulle jeg ofte en slibning på den.

Randi havde the og knækbrød med, og det var bare så hyggeligt at sidde på bænken og nyde haven sammen. Jeg kan efterhånden bedre forestille mig hvordan æbletræerne vil lukke af for blikke fra havegangen. Det skal nok blive godt med tiden. Lige nu kan alle følge med i næsten alt på hele grunden. Det må jeg udtænke en plan imod.

Esther sov det meste af formiddagen, og da hun vågnede, var hun i strålende humør. Hun ville dog ikke sidde ret længe i kravæegården, så vi forsøgte os med trillebøren. Det er dog ikke nogen sikker placering, men sjovt, så længe det varede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...